WordPress Training Team poszukuje pomysłów i opinii społeczności

Zespół WordPress Training obecnie poszukuje pomysłów i opinii społeczności w celu priorytetyzacji działań mających na celu zwiększenie zaangażowania na nowo przeprojektowanej platformie Learn WordPress i przyciągnięcie nowych uczących się.

Sponsorowany przez Automattic Kathryn Presner oświadczyła: „Chcemy, aby nowi uczący odkrywali tę stronę i korzystali z cennych zasobów, jakie oferuje”.

Wskazała trzy potencjalne rodzaje działań, które zespół szkoleniowy rozważa – poszerzenie inicjatyw marketingowych, zwiększenie widoczności zespołu szkoleniowego na WordCampach oraz wyposażenie uczących się i współtwórców w zasoby do promocji Learn WordPress.

Członkowie społeczności mogą zapoznać się z listą planowanych działań promocyjnych, warsztatów i wydarzeń w postach Kathryn. Mogą również udzielić feedbacku i zaproponować nowe działania do 10 września 2024 roku.

Learn WordPress, miejsce wysokiej jakości materiałów edukacyjnych, zostało uruchomione w 2020 roku i niedawno przeszło modernizację.

Ostatnio różne zespoły WordPressa eksplorują sposoby przyciągnięcia nowych członków do ekosystemu WP. W zeszłym miesiącu Zespół Społeczności zaproponował aktualizację wytycznych dotyczących budżetu WordCampów w celu przyciągnięcia nowych uczestników.

Inicjatywy te są zachęcające, zwłaszcza gdy mówi się o stagnacji rynku WordPressa.